https://www.facebook.com/jana.kalashyan/videos/3198205403621135/
https://www.facebook.com/jana.kalashyan/videos/3198203300288012/
https://www.facebook.com/jana.kalashyan/videos/3198188323622843/
https://www.facebook.com/jana.kalashyan/videos/3198195530288789/
სოციალური პროექტი: ,,ხილის ბაღი ბავშვებისათვის “
სოციალური პროექტის გეგმა
სოციალური თემის ავტორი | |
სახელი გვარი | ჟანარ კალაჩიან |
რაიონი | წალკა |
სკოლა | სსიპ წალკის მუნიციპალიტეტის სოფელ დაშბაშის საჯარო სკოლა |
სოფელი | დაშბაში |
თემი პრობლემა | ადამიანი მჭიდრო კავშირშია ბუნებასთან, მაგრამ ის არ არის ბუნების ოსტატი. როგორ სწორად ვასწავლოთ ბავშვებს ვაშლის მოსავლის აღება და მთელი რიგი მახასიათებლების გათვალისწინება.? როგორ ვასწავლოთ საქმისსადმი სიყვარული? |
თემის აქტუალობა | ,,ხილის ბაღი ბავშვებისათვის“ |
თემის შინაარსი | u ბავშვებს ხილისა და კენკრის ჯიშების მრავალფეროვნების გაცნობა - ვაშლის კრეფის პრაქტიკული უნარ-ჩვევების გამომუშავება - ბავშვების ერთობლივ საქმიანობაში ჩართვის ხელშეწყობა. - ეკოლოგიური კულტურების საწყისი განათლება. u წინასწარი მუშაობა ბავშვებთან: - კონსულტაცია ხილის ხეების სარგებლობის შესახებ, როგორ ხდება სწორად მოსავლის აღება; |
საგანი | რუსული ენა |
დონე/კლასი | დაწყებითი საფეხური, 5-6 კლასი |
განხორციელების დროის ჩარჩო | 2 დღე, 8 -9 ოქტომბერი 2020 წ. |
თემის საფუძვლები | |
შინაარსობრივი სტანდარტები და ინდიკატორები | IIუცხ.დაწყ.(II)4. ზეპირი მეტყველების სტრატეგიების გამოყენება მიზნის შესაბამისად. ბუნებრივი გარემოს დაცვისა და შენარჩუნების ინტერესის დონის ამაღლება; გაიზარდოს მოსწავლეების ეკოლოგიური კულტურა; ჯანდაცვის შენარჩუნებისა და განმტკიცების ხელსაყრელი პირობების შექმნა; |
თემის მიზანი | u ხილის აღება. გუნდში მუშაობის უნარი. საქმისსადმი სიყვარულის განვითარება |
მოსწავლეების ამოცანები/სწავლის შედეგები | u ● მოსწავლეებისათვის წასაკითხლიტერატურა. ავტორის ლ.ნ. ტოლსტოი „ Старик и яблони„. ● გააკეთებენ წაკითხული ტექსტების ანალიზს; ამიტომ პროექტის ფარგლებში,მოხდება შესაბამისი ინფორმაციის მოძიება/გაანალიზება ისტ ტექნოლოგიების დახმარებით.
ბავშვებს ხილისა და კენკრის ჯიშების მრავალფეროვნების გაცნობა - ვაშლის კრეფის პრაქტიკული უნარ-ჩვევების გამომუშავება - ბავშვების ერთობლივ საქმიანობაში ჩართვის ხელშეწყობა. - ეკოლოგიური კულტურების საწყისი განათლება. |
თემის შინაარსი აქტივობები: | სოციალურ პროექტის განხოეციელების პროცესში ვიყენებ ელექტრონულ ფოსტას facebuki ის საშუალებით სკოლის გარეთ ურთიერთობებისთვის, რათა მშობლებს გავუგზავნო ინტერნეტით მოძიებული მასალები. u პირველი ეტაპი: ბავშვებს ხილისა და კენკრის ჯიშების მრავალფეროვნების გაცნობა - ვაშლის კრეფის პრაქტიკული უნარ-ჩვევების გამომუშავება - ბავშვების ერთობლივ საქმიანობაში ჩართვის ხელშეწყობა. - ეკოლოგიური კულტურების საწყისი განათლება. u მეორე ეტაპი: წინასწარი მუშაობა ბავშვებთან: - კონსულტაცია ხილის ხეების სარგებლობის შესახებ, როგორ ხდება სწორად მოსავლის აღება; |
მონიტორინგი და შეფასება: | მასწავლებელი შეამოწმებს მოსწავლის მიერ მოძიებულ ინფორმაციას დაახარისხებს ასაკთან მიმართებით და გასცემს ინსტრუქციას საქმიანობის შემდეგი წარმართვისთვის. პროექტის ბოლოს აფასებს ყველა მონაწილე მოსწავლეს.
|
რესურსი | ფოტო სურათები, აპლიკაცია, პრეზენტაცია
https://janarkalachyan.blogspot.com/
|
რეფლექსია | პროექტის კეთების სწავლება მნიშვნელოვანია, ამ დროს იზრდება მოსწავლეთა მოტივაცია და ჩართულობა სასწავლო პროცესში.ხდება ცოდნის გაღრმავება.მოსწონთ სწავლა პრაქტიკული საქმიანობით, ამავე დროს მოსწავლეები იძენენ ცხოვრებისეულ გამოცდილებას,ეჩვევიან პასუხისმგებლობას . ამრიგად გამოიმუშავებენ ისეთ უნარჩვევებს, რომელიც მთელი ცხოვრება გაჰყვებათ და გამოადგებათ. |
Комментариев нет:
Отправить комментарий