ჩემს შესახებ

სოციალური პროექტი: ,,ხილის ბაღი ბავშვებისათვის “

 https://www.facebook.com/jana.kalashyan/videos/3198205403621135/

https://www.facebook.com/jana.kalashyan/videos/3198203300288012/

https://www.facebook.com/jana.kalashyan/videos/3198188323622843/

https://www.facebook.com/jana.kalashyan/videos/3198195530288789/

სოციალური პროექტი: ,,ხილის ბაღი ბავშვებისათვის 

 

                    სოციალური პროექტის გეგმა

 

სოციალური თემის ავტორი

სახელი გვარი

ჟანარ კალაჩიან

რაიონი

წალკა

სკოლა

სსიპ წალკის მუნიციპალიტეტის სოფელ დაშბაშის საჯარო სკოლა

სოფელი

დაშბაში

თემი      პრობლემა

ადამიანი მჭიდრო კავშირშია ბუნებასთანმაგრამ ის არ არის ბუნების ოსტატიროგორ სწორად ვასწავლოთ ბავშვებს ვაშლის მოსავლის აღება და მთელი რიგი მახასიათებლების გათვალისწინება.? როგორ ვასწავლოთ საქმისსადმი სიყვარული?

თემის აქტუალობა

,,ხილის ბაღი ბავშვებისათვის

თემის შინაარსი

u  ბავშვებს ხილისა და კენკრის ჯიშების მრავალფეროვნების გაცნობა - ვაშლის კრეფის პრაქტიკული უნარ-ჩვევების გამომუშავება - ბავშვების ერთობლივ საქმიანობაში ჩართვის ხელშეწყობა. - ეკოლოგიური კულტურების საწყისი განათლება.

u  წინასწარი მუშაობა ბავშვებთან: - კონსულტაცია ხილის ხეების სარგებლობის შესახებროგორ ხდება სწორად მოსავლის აღება;

საგანი

რუსული ენა

დონე/კლასი

დაწყებითი საფეხური, 5-6 კლასი

განხორციელების დროის ჩარჩო

2 დღე, 8 -9 ოქტომბერი 2020 წ.

თემის საფუძვლები

შინაარსობრივი სტანდარტები და ინდიკატორები

    IIუცხ.დაწყ.(II)4.  ზეპირი მეტყველების სტრატეგიების გამოყენება მიზნის შესაბამისად.

ბუნებრივი გარემოს დაცვისა და შენარჩუნების ინტერესის დონის ამაღლება;

გაიზარდოს მოსწავლეების   ეკოლოგიური კულტურა;

ჯანდაცვის შენარჩუნებისა და განმტკიცების ხელსაყრელი პირობების შექმნა;

თემის მიზანი

u  ხილის  აღება.

გუნდში მუშაობის უნარი.

  საქმისსადმი  სიყვარულის განვითარება

მოსწავლეების ამოცანები/სწავლის შედეგები

u  ● მოსწავლეებისათვის  წასაკითხლიტერატურა. ავტორის  ლ.ნ. ტოლსტოი „ Старик и яблони„.

● გააკეთებენ წაკითხული ტექსტების ანალიზს;

 ამიტომ პროექტის ფარგლებში,მოხდება შესაბამისი ინფორმაციის მოძიება/გაანალიზება ისტ ტექნოლოგიების დახმარებით.

 

ბავშვებს ხილისა და კენკრის ჯიშების მრავალფეროვნების გაცნობა - ვაშლის კრეფის პრაქტიკული უნარ-ჩვევების გამომუშავება - ბავშვების ერთობლივ საქმიანობაში ჩართვის ხელშეწყობა. - ეკოლოგიური კულტურების საწყისი განათლება.

თემის შინაარსი აქტივობები:

სოციალურ პროექტის განხოეციელების პროცესში ვიყენებ ელექტრონულ ფოსტას facebuki ის  საშუალებით სკოლის გარეთ ურთიერთობებისთვის, რათა მშობლებს გავუგზავნო ინტერნეტით მოძიებული მასალები.

u  პირველი ეტაპი: ბავშვებს ხილისა და კენკრის ჯიშების მრავალფეროვნების გაცნობა - ვაშლის კრეფის პრაქტიკული უნარ-ჩვევების გამომუშავება - ბავშვების ერთობლივ საქმიანობაში ჩართვის ხელშეწყობა. - ეკოლოგიური კულტურების საწყისი განათლება.

u  მეორე ეტაპი: წინასწარი მუშაობა ბავშვებთან: - კონსულტაცია ხილის ხეების სარგებლობის შესახებროგორ ხდება სწორად მოსავლის აღება;

მონიტორინგი და შეფასება:

  მასწავლებელი შეამოწმებს მოსწავლის მიერ მოძიებულ ინფორმაციას დაახარისხებს ასაკთან მიმართებით და გასცემს ინსტრუქციას საქმიანობის შემდეგ წარმართვისთვის.

   პროექტის ბოლოს აფასებს ყველა მონაწილე მოსწავლეს.

 

რესურსი

ფოტო სურათები, აპლიკაცია, პრეზენტაცია

 

https://www.facebook.com/

https://janarkalachyan.blogspot.com/

 

რეფლექსია

პროექტის  კეთების  სწავლება მნიშვნელოვანიაამ დროს იზრდება მოსწავლეთა მოტივაცია და ჩართულობა სასწავლო პროცესში.ხდება ცოდნის გაღრმავება.მოსწონთ სწავლა პრაქტიკული საქმიანობით, ამავე დროს მოსწავლეები იძენენ ცხოვრებისეულ გამოცდილებას,ეჩვევიან პასუხისმგებლობას . ამრიგად გამოიმუშავებენ ისეთ უნარჩვევებსრომელიც მთელი ცხოვრება გაჰყვებათ და გამოადგებათ.

 

 









Комментариев нет:

Отправить комментарий