|
|
|
|
|
ჟანარ კალაჩიან |
|
52001023345 |
|
29.03.1969წ. |
|
551095392 |
|
kalachian.zhanar@teachers.gov.ge |
|
წალკა,
სოფ.დაშბაში |
|
სსიპ წალკის მუნიციპალიტეტის
სოფელ დაშბაშის საჯარო სკოლა |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
❏
ü ❏
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
მე-6 |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
უცხო ენა |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
რუსული ენა |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
ü ü ü შედეგი |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
1. წარმატებული
ზეპირი კომუნიკაცია გულისხმობს საკომუნიკაციო სიტუაციის მახასიათებლების გათვალისწინებას
(მაგ., რა
არის კომუნიკაციის თემა, რა მიზანი მაქვს, ვინ არის ჩემი მსმენელი, სად მიმდინარებს კომუნიკაცია); 2. მოსაუბრები საკომუნიკაციო სიტუაციის მახასიათებლების გათვალისწინებით ირჩევენ ჟანრს და
ენობრივი საშუალებებს
(სამეტყველო
ფუნქციური გამონათქვამებს, კონსტრუქციებს,
ლექსიკას,
გრამატიკულ საკითხებს);
3. კომუნიკაციის არავერბალური ხერხების (ინტონაციის, მიმიკა-ჟესტიკულაციის) გამოყენება, ენისათვის დამახასიათებელი გამოთქმისა და მახვილების დაცვა მსმენელს ეხმარება სათქმელის გაგებაში. 4. დავალების განხორციელების თითოეულ
ეტაპზე
სტრატეგიების გამოყენება დამეხმარება სამეტყველო ამოცანების წარმატებით გადალახვაში; 5. ზეპირ
მეტყველებაში
წინსვლა დამოკიდებულია ჩემს
სტრატეგიულობაზე
და არა ჩემს თანდაყოლილ უნარებზე. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
დავალება 1. როლური თამაში. ტექსტი " Скоро день рождения Нини"( Модели и конструкции с винительным падежом
существительных) (წიგნი გვერდი 58) დავალების
პირობა: წარმოიდგინეთ საკომუნიკაციო სიტუაცია (თქვენ სულ ოთხი ხართ, გინდათ მიიღოთ
მონაწილეობა ნინის
დაბადების დღის აღსანიშნავად. შეადგინეთ
და ითამაშეთ დიალოგი. დიალოგის
პრეზენტაციის დროს: აჩვენეთ
სად ხართ და რა მიზნით. რა
სახის საჩუქრის ყიდვა შეგიძლიათ
ნინისთვის? სად
წახვალთ საჩუქრის
შესაძენად? თითოეული
გვთავაზობს თავის ვარიანტს საჩუქრის არჩევისთვის იმსჯელეთ
და გადაწყვიტეთ ვინ რას აჩუკებს ნინის? • სიტუაციის შესაბამისი მეტყველების ქცევის წესების გამოყენება • შერჩეული როლები ინტონაციით, სახის გამომეტყველებით, ჟესტებით და ხმლებით; გამოვიყენე
შემდეგი სტრატეგიები: სიტყვათა
თამაში არის სიტყვების თამაში. თამაში ხდება მხოლოდ მოთამაშეთა მეტყველების მეშვეობით. ვერბალური თამაში მიზნად ისახავს არა მხოლოდ ენობრივი განწყობილების განვითარებას, არამედ ყურადღებისა და მეხსიერების განვითარებას. როლური
თამაშები არის ერთგვარი როლური თამაშები, მატერიალური კომპონენტის სრული არარსებობით: თამაში ხდება მხოლოდ მოთამაშეთა მეტყველების ურთიერთქმედების საშუალებით, რომლებიც აღწერს მათი პერსონაჟების მოქმედებას და ოსტატს, აღწერს მსოფლიოს რეალობებს. მათ გარშემო და ოსტატური პერსონაჟების რეაქციები. ენობრივი
თამაში არის ენობრივი თამაში, რომელიც უკავშირდება ენის შესწავლას და მეტყველების გამდიდრებას, ლოგიკური აზროვნების, მეტყველების საკომუნიკაციო მახასიათებლების განვითარებას მეტყველების ლექსიკური, გრამატიკული, ორთოეპიული, სინტაქსური მახასიათებლების გათვალისწინებით. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Купить что? Подарить что? |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
1. გავზარდოთ
რუსული ენის ჟანრების ცოდნა. 2. მოსწავლეთა
აქტიური ლექსიკის გამდიდრება. 3. ლოგიკური მსჯელობის ჯაჭვის აგების უნარი. 4. მონაწილეობა მივიღეთ პრობლემის კოლექტიურ განხილვაში. 5. სისტემატიზირება
მილოცვების წერის ცოდნის შესახებ. 6. მილოცვებისა და ღია ბარათების კომპეტენტური შედგენის უნარის ჩამოყალიბება. 7. ვისწავლოთ
ინდივიდუალური გეგმის განხორციელება. აქტივობა. მიზანი: წინარე
ცოდნის გააქტიურება У нас сегодня урок не обычный,поговорим
о том, что такое день рождения,
обсудим текст «День рождения
Нини», а также изготовим открытки ко
дню рождения, напишем самостоятельно текст поздравлении. Сначала повторим винительный падеж
существительных. Обычно день рождения ассоциируется со словами : купить , подарить Купить что? Подарить что? გამოყენებული მეთოდი:
კითხვა -პასუხი Затем устно раскрыть скобки и поставить слова в винительный падеж 1. Папа подарил маме
(кольцо) 2. Художник нарисовал
прекрасную (картина) 3. Налейте мне пожалуйста ,
(чашка ) кофе. 4. На день рождения
Нике подарили (футболка) 5. К приходу гостей Нини
надела новое (платье) Переходим к тексту « Скоро день рождения Нини» Читают текст затем отвечают на следующие вопросы: Когда день рождение Нини? Что предложил купить Георгии? Кто предложил купить мягкую игрушку? Какую музыку слушает Нини? Куда пошли ребята покупать подарки? Затем слушают поздравления из
открыток и находят правильный ответ в задании 7(стр.59) После кратко рассказывают о том, как проводят свои дни рождения. Ролевая игра « День рождения Нини»
მეთოდი : ზეპირი მეტყველება დანართ1.
Разукрасьте
и напишите разукрасьте друг другу поздравительные
открытки ________________________________________________________________ დანართი2. Винительный падеж
Заполнить кластер Купить что?
Подарить что? |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
საჭირო სავარაუდო დრო: |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
2 საათი |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
მე
ავირჩიე სავარჯიშოები, რომლებიც ამ თემას შეესაბამება და მიზნის მიღწევაში დამეხმარება. გაკვეთილზე გამოვიყენე ფრონტალური გამოკითხვის ფორმა, დისკუსიის მეთოდი, ტექსტის კითხვა და პასუხების მიმოხილვა, კლასტერის
მეთოდი.
ხატვისთვის გამოვიყენე ინფორმაციის რეცეპტიული
და
პრაქტიკული
მეთოდი. |
Комментариев нет:
Отправить комментарий