სოციალური პროექტი: ,, შემოდგომა “
სოციალური პროექტის გეგმა
სოციალური თემის ავტორი | |
სახელი გვარი | ჟანარ კალაჩიან |
რაიონი | წალკა |
სკოლა | სსიპ წალკის მუნიციპალიტეტის სოფელ დაშბაშის საჯარო სკოლა |
სოფელი | დაშბაში |
თემი პრობლემა | ადამიანი მჭიდრო კავშირშია ბუნებასთან, მაგრამ ის არ არის ბუნების ოსტატი. როგორ სწორად ვასწავლოთ ბავშვებს ვაშლის მოსავლის აღება და მთელი რიგი მახასიათებლების გათვალისწინება.? როგორ ვასწავლოთ საქმისსადმი სიყვარული? |
თემის აქტუალობა | შემოდგომა |
თემის შინაარსი | ბავშვებს ხილისა და კენკრის ჯიშების მრავალფეროვნების გაცნობა - ვაშლის კრეფის პრაქტიკული უნარ-ჩვევების გამომუშავება - ბავშვების ერთობლივ საქმიანობაში ჩართვის ხელშეწყობა. - ეკოლოგიური კულტურების საწყისი განათლება. მიღებული გამოცდილების გამოყენება ცხოვრებაში. |
საგანი | რუსული ენა |
დონე/კლასი | დაწყებითი საფეხური, 8-9 კლასი; 5-6 კლასი |
განხორციელების დროის ჩარჩო | 1 კვირა, 24-28 ოქტომბერი 2022 წ. |
თემის საფუძვლები | |
შინაარსობრივი სტანდარტები და ინდიკატორები | IIუცხ.დაწყ.(II)4. ზეპირი მეტყველების სტრატეგიების გამოყენება მიზნის შესაბამისად. ბუნებრივი გარემოს დაცვისა და შენარჩუნების ინტერესის დონის ამაღლება; გაიზარდოს მოსწავლეების ეკოლოგიური კულტურა; ჯანდაცვის შენარჩუნებისა და განმტკიცების ხელსაყრელი პირობების შექმნა; |
თემის მიზანი | მოსწავლეებში განუვითაროს გარემოზე დაკვირვების შედეგად მიღებული შთაბეჭდილებების ასახვის უნარი, თანამშრომლობის უნარები და გაურთულებელი სამუშაო აქტივობები. |
მოსწავლეების ამოცანები/სწავლის შედეგები | ბავშვები ეჩვევიან ბუნებაზე დაკვირვებას, თანამშრომლობას, კვლევას. ბავშვებს უვითარდებათ მარტივი შრომითი საქმიანობის უნარები. ეს ბუნებასთანაა დაკავშირებული.
|
თემის შინაარსი აქტივობები: | სოციალურ პროექტის განხოეციელების პროცესში ვიყენებ ელექტრონულ ფოსტას facebuki ის საშუალებით სკოლის გარეთ ურთიერთობებისთვის, რათა მშობლებს გავუგზავნო ინტერნეტით მოძიებული მასალები. მოსწავლეებს დავყოფ ჯგუფებად და მივცემ დავალებებს. დავალება ასეთია: სკოლის ბაღის გადაღება, აღწერა რა ცვლილებებს ამჩნევენ ბუნებაში, გარემოში სადაც არიან. როგორ გამოვაცხადოთ შემოდგომის დადგომა თქვენს სოფელში. რა ცვლილებები შეინიშნება ამინდში? რას აკეთებენ სოფელში, როგორ ემზადებიან ზამთრისთვის, რა ხილ-ბოსტნეულს აგროვებენ და რაც შეიძლება მეტ სურათს უღებენ. დააფიქსირეთ ბაღში ვაშლის კრეფის ეპიზოდები. ასევე შექმენით პეიზაჟები ფორმატებზე ფოთლების გამოყენებით. შექმენით აპლიკაციები ხის ფოთლებით. ბოლო დღეს ისინი თავიანთ ნამუშევარს წარადგენენ. მოსწავლეებს ვაფასებ სამუშაოს მიხედვით წინასწარ შემუშავებული რუბრიკის მიხედვით. |
მონიტორინგი და შეფასება: | მასწავლებელი შეამოწმებს მოსწავლის მიერ მოძიებულ ინფორმაციას დაახარისხებს ასაკთან მიმართებით და გასცემს ინსტრუქციას საქმიანობის შემდეგი წარმართვისთვის. პროექტის ბოლოს აფასებს ყველა მონაწილე მოსწავლეს.
|
რესურსი | კამერა, ფორმატები, წებო, მაკრატელი, ქაღალდი, ფოთლები, საღებავები.
https://janarkalachyan.blogspot.com/
|
რეფლექსია | პროექტის კეთების სწავლება მნიშვნელოვანია, ამ დროს იზრდება მოსწავლეთა მოტივაცია და ჩართულობა სასწავლო პროცესში.ხდება ცოდნის გაღრმავება.მოსწონთ სწავლა პრაქტიკული საქმიანობით, ამავე დროს მოსწავლეები იძენენ ცხოვრებისეულ გამოცდილებას,ეჩვევიან პასუხისმგებლობას . ამრიგად გამოიმუშავებენ ისეთ უნარჩვევებს, რომელიც მთელი ცხოვრება გაჰყვებათ და გამოადგებათ. |
Комментариев нет:
Отправить комментарий